Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Sunt de acord

Mai mult
Meniu
Autentificare
Monitorul Oficial Local
Formulare
Accesibilitate
Contact

GDPR

 Primaria comunei Grozesti, colectează și procesează datele personale, în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulaţie a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).      Rolul prezentei notificări este de a explica modul în care datele dumneavoastră personale sunt utilizate și scopul în care acestea sunt folosite. Vă rugăm să citiți această notificare cu atenție.
Conform prevederilor Legii nr. 215 din 23 aprilie 2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare "Administrația publică în unitatea administrativ teritorială se organizează și funcționează în temeiul principiului autonomiei locale.Prin autonomie locală se înţelege dreptul și capacitatea efectivă a autorităţilor administraţiei publice locale de a soluţiona și de a gestiona, în numele și în interesul colectivităţilor locale pe care le reprezintă, treburile publice, în condiţiile legii.Acest drept se exercită de consiliile locale și primari, precum și de consiliile judeţene, autorităţi ale administraţiei publice locale alese prin vot universal, egal, direct, secret și liber exprimat.    Utilizarea datelor personale în scopul prestării serviciilor publice de interes local, privind:educaţia;serviciile sociale pentru protecţia copilului, a persoanelor cu handicap, a persoanelor vârstnice, a familiei și a altor persoane sau grupuri aflate în nevoie socială;sănătatea;cultura;tineretul;sportul;ordinea publică;situaţiile de urgenţă;protecţia și refacerea mediului;conservarea, restaurarea și punerea în valoare a monumentelor istorice și de  arhitectură, a parcurilor, grădinilor publice și rezervaţiilor naturale;dezvoltarea urbană;evidenţa persoanelor;podurile și drumurile publice;serviciile comunitare de utilitate publică: alimentare cu apă, gaz natural, canalizare, salubrizare, energie termică, iluminat public și transport public local, după caz;serviciile de urgenţă de tip salvamont, salvamar și de prim ajutor;activităţile de administraţie social-comunitară;locuinţele sociale și celelalte unităţi locative aflate în proprietatea unităţii administrativ-teritoriale sau în administrarea sa;punerea în valoare, în interesul comunităţii locale, a resurselor naturale de pe raza unităţii administrativ-teritoriale;alte servicii publice stabilite prin lege;Impozitele și taxele locale, amenzi contravenționale, muncă în folosul comunității,Colectare debite/ recuperare creanțe,Emitere autorizații/ licențe,Resurse umane;Fond funciar;Gestiunea economico-financiară și administrativă;Darea în administrare, concesionarea sau închirierea bunurilor proprietate publică a comunei Nuci;Vânzarea, concesionarea sau închirierea bunurilor proprietate privată a comunei Nuci;Stare civilă,Urbanism și amenajarea teritoriului;Registrul electoral- evidență electorală,Arhiva;Registratura, Relații publice, Secretariat.Legalitatea prelucrării (conform prevederilor art.6 din Regulamentul nr. 679/2016)
Prelucrarea este legală numai dacă și în măsura în care se aplică cel puţin una dintre următoarele condiţii:persoana vizată și-a dat consimţământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice;prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract;prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligaţii legale care îi revine operatorului;prelucrarea este necesară pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale altei persoane fizice;prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau care rezultă din exercitarea autorităţii publice cu care este învestit operatorulCategoriile de destinatari către care se pot divulga datele cu caracter personal :
1. Autoritățile statului, inclusiv autorități fiscale;Păstrarea datelor cu caracter personal :
Datele cu caracter personal vor fi păstrate atâta timp cât este necesar pentru scopurile menționate mai sus.Drepturile pe care le aveți în ceea ce privește datele dumneavoastră personale:
În legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal și în baza prevederilor Regulamentului nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulaţie a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) , vă puteți exercita oricare dintre următoarele drepturi:Dreptul de acces al persoanei vizate (art.15);Dreptul de a solicita rectificarea atunci când datele sunt inexacte (art.16)Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") (art.17)Dreptul la restricţionarea prelucrării (art.18)Dreptul la portabilitatea datelor (art.20)Dreptul la opoziţie (art.21)Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată responsabilului cu protecția datelor cu caracter personal. Modelul de cerere pentru fiecare drept enumerat mai sus îl găsiți la Registratura Primăriei sau îl puteți descărca de pe site-ul instituței www. comunagrozesti.ro - secțiunea Protecția Datelor. Cererea se poate depune la Compartimentul Registratură din cadrul Primăriei comunei Grozesti, poate fi transmisă la adresa de e-mail p_grozesti@yahoo.com sau poate fi trimisă prin poștă la sediul instituției, , comuna Grozesti, județul Iasi.
De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a depune plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.) precum și dreptul la o cale de atac eficientă.
Adresa de contact A.N.S.P.D.C.P. - B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România, fax: +40.318.059.602, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Primaria comunei Grozesti vă informează că evaluează și îmbunătățește în mod constant măsurile de securitate implementate în vederea asigurării unei prelucrări a datelor cu caracter personal în condiții de siguranță și securitate.
Detalii suplimentare precum și eventuale actualizări ale acestei notificări privind prelucrarea datelor cu caracter personal puteți găsi și pe site-ul instituţiei, www.comunagrozesti.ro - secțiunea Protecția Datelor.